Opvang taken beheer Ark – 2 juni
DOEL: taken opvangen nu Wim Veenman is gestopt als beheerder.
Wim heeft te kennen gegeven zijn beheersfunctie per direct neer te leggen. Dit is inmiddels ingegaan (per ca. 1 mei). We kunnen Wim niet uitvoerig genoeg bedanken! Al die tijd dat hij dit met zoveel inzet en hart voor de Ark heeft gedaan. Geweldig Wim! Zie voor het uitgebreide verslag van het interview in KOW en op de website dat Koos van der Plas met Wim heeft vastgelegd.
Dit betekent dat we een beroep op jullie willen doen!
De gaten zitten vooral in het dagbeheer van de ark. Wat houdt dit in?
In geval van calamiteiten weten wie je moet benaderen.
Ad hoc zaken oppakken oplossen.
We willen hierin de (week)dagen onderverdelen onder meerdere personen.
Het gaat NIET om schoonmaakploeg, klussen periodiek, inplannen vrijwilligers, verhuur. Een mooie (deel)rol in het hart van de Ark. Geinteresseerd? Of meer informatie?
Contact dan ondergetekende of Ad van Zwieten of kom op de informatie avond 2 juni as. Om 19:30 uur te Ark.
Namens Beheer & Organisatie, Dinno de Meer (e-mail of 06-51459645).

