Over Ons

Wij zijn een enthousiaste protestantse gemeente, die sinds het ontstaan van Maarssenbroek in de jaren “70 van de vorige eeuw, is uitgegroeid tot een prachtige kerkgemeenschap. Als wijkgemeente De Ark maken wij deel uit van de Protestantse gemeente Maarssen , welke op haar beurt onderdeel is van de Protestantse kerk in Nederland (PKN), de kerk die in 2004 ontstaan is uit de éénwording van voorheen de lutherse, hervormde en gereformeerde kerken.

Vanuit ons uitgangspunt dat wij liever mét dan over u praten, nodigen wij u graag uit om persoonlijk nader met ons kennis te (komen) maken.

Iedere zondagmorgen om 10.00 uur houden wij een kerkdienst in ons eigen kerkgebouw De Ark, Duivenkamp 844 . U bent daar uiteraard van harte welkom, maar ook bij andere activiteiten binnen onze gemeente zoals bijvoorbeeld bij de maandelijkse zangdienst,  een gesprekskring, de alphacursus of op één van onze braderieën.

Wilt u met iemand van onze gemeente contact opnemen, bijvoorbeeld één van onze predikanten, de scriba of de beheerder van ons kerkgebouw ? Hun gegevens vindt u onder andere onder Contacten.( zie het hoofdmenu)

Heeft uw vragen en/of opmerkingen, of wilt u een artikel op deze website geplaatst hebben of wilt u bijvoorbeeld iets laten wijzigen in de tekst, vul dan het contactformulier in of mail naar redactie@arkgemeente.nl.