Huis van Licht te gast in De Kerk te Tienhoven, maandagavond 13 mei

Dit jaar hebben we als Protestantse Kerk het jaarthema: ‘Samen getuigen van geloof, hoop en liefde.’

Daarom komen er op maandagavond 13 mei in De Kerk van Tienhoven, Laan van Niftarlake 62, Tienhoven, een groepje gemeenteleden van de Nederlands/Arabische kerk Huis van Licht uit Utrecht-Overvecht over hun geloof vertellen. Deze gemeente bestaat voor de helft uit Nederlanders en voor de helft uit Arabisch-sprekende gelovigen. De laatste groep heeft meestal een moslimachtergrond, en is op een bijzondere manier tot geloof in Jezus Christus gekomen. Een aantal van hen zal op de avond van 13 mei vertellen hoe dit gegaan is. Zij zullen ook muziek voor ons maken.

De avond begint om 20.00 uur en dit gedeelte van de avond zal tot ongeveer 21.00 uur duren. Na de pauze volgt de gemeenteavond van De Kerk van Tienhoven.

Het belooft een heel inspirerende en interessante avond te worden, dus ook iedereen uit Maarssen van harte welkom van 20.00 tot 21.00 uur, en neemt u gerust iemand mee!