Maaltijdgesprekken over de toekomst van De Ark

Samen eten en met elkaar van gedachten wisselen. De mooie ervaringen van vorig jaar willen we graag een vervolg geven.

Omdat er binnen enkele jaren een nieuwe tijd voor de Arkgemeente aanbreekt (beide predikanten met pensioen) gaan we daar samen aan tafel van ‘dromen’.

Nee, we hoeven nog geen spijkers met koppen te slaan. We gaan wèl de weg inslaan van samen afstemmen, voorsorteren, delen wat De Ark nu betekent en ‘dromen’ van De Ark-van-morgen. Wat hebben we als Arkgemeente te bieden en wat willen we vragen aan bijvoorbeeld een toekomstige predikant(e).

Vanaf 11 december kunt u intekenen om een keer samen te eten en in gesprek te gaan. Ook koks zijn welkom.

Er liggen iedere zondag intekenlijsten in de Ark. Aanmelden kan ook bij de predikanten, rjblokland@gmail.com en c.deboon@gmail.com

Voor vrijdagavond 12 januari nodigen we vooral de gezinnen – mèt de kinderen – uit. We zorgen die avond ook voor een kinder- en tienergesprek. Er is dan plaats voor max 20 volwassenen en 20 kinderen.

Donderdagavond 8 februari en maandagavond 26 februari zijn de volgende avonden waar u aan tafel welkom bent. Op deze avonden is er plaats voor 20 volwassenen. U kunt nog (beperkt) intekenen.

Wanneer de belangstelling groter is organiseren we later meer avonden.

We zijn voor beide avonden vooral op zoek naar koks! (U hoeft de Ark echt niet om te toveren in een sterrenrestaurant.) Welkom aan tafel!

Welkom aan tafel!